Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Aktueller TS3-Client

Bastler
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Aktueller TS3-Client

· 
Gepostet: 18.01.2010 - 20:00  · #1
Hallo,

einmal mehr ist der Teamspeak Server überlastet. Da man aber nur nochmit dem aktuellen Client verbinden kann habe ich diesen Temporär hier eingefügt :-)

http://www.siedler3.net/files/…beta11.exe

You can have this text translated into the following languages:

Similar topics:

Sägewerker
Registered: 04 / 2009

VPN-Key:
Betreff:

Re: Aktueller TS3-Client

· 
Gepostet: 20.01.2010 - 12:56  · #2
Bastler
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 20.01.2010 - 14:56  · #3
Quote by New at School
ist der überhaupt noch aktuell? mir wird 3.0.0-beta15 angeboten...

Du sollst den Client laden nicht den Server :-)

Dieb
Registered: 08 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 20.01.2010 - 18:13  · #4
Sorry Rami,

entweder bin ich blond oder blöd. Den von Dir oben angegebenen Link habe ich ausgeführt, bekomme aber wenn ich mich verbinden will immer nur ein "error" die ip "188.40.248.136" die vorn auf der Startseite von dieser HP angegeben ist hab ich eingestellt und meine nickname "Der Sohn von Rom" und bei pw frei gelassen so wie da auch beschrieben und den richtigen Port "9987" habe ich auch zugeordnet, NÜX, es kommt immer nur "error"

Hilf mir weiter, wenn Du kannst.

Mfg
Der Sohn von Rom

Dieb
Registered: 08 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 20.01.2010 - 18:39  · #5
Nochmal Sorry Rami,

ich bin blond und blöd, ich habe doch tatsächlich das pw vergessen gehabt* rolf Jetzt wo ich "Community" eingetragen habe, hat es auch promt mit der Verbindung geklappt. Wie immer wer lesen kann ist klar im Vorteil* lol

Mfg
Söhnchen

Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.