Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Backup und die Folgen :-)

Bastler
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Backup und die Folgen :-)

· 
Gepostet: 22.02.2010 - 00:17  · #1
Hallo zusammen,

wie ihr wohl mitbekommen habt hat sich der Server eine Auszeit von 18h genommen.

Es wurde ein Backup erfolgreich erstellt, jedoch ohne das der anschließende reboot erfolgte. Da hat sich der Rebootbefehl des Backups verschluckt.
Kann mal passieren ......

Ich hätte es früher bemerkt, wenn:

- mein Handy nicht in meiner Jackentasche im Flur gewesen wäre
- dazu der Akku voll gewesen wäre

Das Warnsystem hat funktioniert, die erste SMS das was nicht geht bekam ich um 10.00h ... (Schade nur wenn man taub ist :-) )
Dannach noch 4 weitere von unterschiedlichen Quellen ....

PS.: Der Teamspeak3 Server war nicht betroffen, der läuft während der Betaphase auf dem Backupsystem.

You can have this text translated into the following languages:

Similar topics:

15122010

Betreff:

Re: Backup und die Folgen :-)

· 
Gepostet: 22.02.2010 - 00:24  · #2

Homepage: shinweb.de/
Registered: 11 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Re: Backup und die Folgen :-)

· 
Gepostet: 22.02.2010 - 07:44  · #3
diesen support lobbe ich mir - da kommen erklärungen/entschuldigungen bevor auch nur einer sich beschwert

da kann sich so mansches unternehmen ne scheibe von abschneiden

ps. np kann passieren

You can have this text translated into the following languages:

Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.