Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Bahnhof Schwabenlan 2 + Mitfahrgelegenheit gesucht

Priester
Registered: 01 / 2007

VPN-Key:
Betreff:

Bahnhof Schwabenlan 2 + Mitfahrgelegenheit gesucht

· 
Gepostet: 05.01.2009 - 09:25  · #1
Liebe Siedler,

die Schwabenlan findet genau dann statt, wenn ich Urlaub in Dänemark mache. Ich fahre aber am 11.04.2009 wieder nach Berlin, wodurch es möglich wäre, dass ich zumindest die letzten 3 Tage zur Lan erscheinen könnte.

Nun zwei Fragen:
Wie heißt der nächste Bahnhof zur Schwabenlan?
Kann mich jemand am Dienstag zurück nach Berlin mitnehmen?

Ich möchte diesmal nicht selber fahren, weil ich am 11.04. die Fahrt von Dänemark nach Berlin hinter mir haben werde, da möchte ich mich nicht 7 weitere Stunden hinters Steuer klemmen.

lg Stephan
PS: Erasor und Mainchuh frage ich, ob sie sich auch auf den Ritt einlassen würden (Sie kommen mit nach Dänemark)

Similar topics:

Priester

VPN-Key:
Betreff:

Re: Bahnhof Schwabenlan 2 + Mitfahrgelegenheit gesucht

· 
Gepostet: 07.01.2009 - 07:50  · #2
push
Priester

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 10.01.2009 - 14:23  · #3
push
Guestuser

Betreff:

· 
Gepostet: 31.01.2009 - 14:20  · #4
Hi Maxi,

der nächste gut zu erreichende Bahnhof ist denke ich Aalen.
Ich überlege auch mit dem Zug zu kommen, wenn ich den Schoetten nicht überreden kann ;-)

LG
ATTA2
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.