Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Karaoke rult :-)

Bastler
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Karaoke rult :-)

· 
Gepostet: 26.02.2006 - 17:28  · #1
hi,

hier ein Mitschnitt von "DSDS 2006" Karaoke :-)
Fileformat ist DivX 6, wers braucht .....

Der Karaoke BärPart2
Minenarbeiter
Homepage: ccdej.nl
Registered: 09 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Re: Karaoke rult :-)

· 
Gepostet: 26.02.2006 - 19:11  · #2
hehe jo ist ne schoene Video :-) hoffentlich kommen die Tischtanz videos der S4er usw. auch noch mal online fg
Guestuser

Betreff:

· 
Gepostet: 27.02.2006 - 15:17  · #3
Hmmm, ich hör zwar das Lied und viele Stimmen, die durcheinander reden, aber ich seh nur Farbkleckse. Ist das richtig oder muss ich das drücken, damit ich jemanden sehe, der da spricht?

Homepage: shinweb.de/
Registered: 11 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 27.02.2006 - 17:52  · #4
Holzfäller
Registered: 09 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 01.03.2006 - 15:36  · #5
Guestuser

Betreff:

· 
Gepostet: 01.03.2006 - 20:46  · #6
welches der drei angegebenen muss ich denn installieren?
Guestuser

Betreff:

· 
Gepostet: 01.03.2006 - 20:55  · #7
Alles klar, habs schon.
*sfg, na da hat wohl einer den Text zwischendurch vergessen. Ist das nicht einer aus der "Deutschland sucht den Superstar-Staffel" Den kenn ich doch irgendwoher *grübelgrübel
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.