Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

map editor mit windows 7

freier Siedler
Registered: 08 / 2017

VPN-Key:
Betreff:

map editor mit windows 7

· 
Gepostet: 20.08.2017 - 19:25  · #1
Wenn ich eine Map im editor bearbeite/erstelle kann ich diese zwar abspeichern und auf expotieren klicken und bekomme auch die meldung dass es geklappt hat, aber die map erscheint nicht ingame und ich kann die map auch niergends anders finden.
vor ca 10jahren ging es optimal, dass war aber damals auch ein anderes betriebsystem.

kann mir jemand bitte weiterhelfen?

You can have this text translated into the following languages:

freier Siedler

VPN-Key:
Betreff:

Re: map editor mit windows 7

· 
Gepostet: 23.08.2017 - 13:15  · #2
freier Siedler

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 31.08.2017 - 10:40  · #3
Bauarbeiter
Registered: 03 / 2013

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 01.09.2017 - 08:16  · #4
Hi solow, normalerweise landen die Karten hier-> C:\BlueByte\Siedler3\Map\User & in Game findest du die Karten Einzelspiel\Selbsterstelle
Wenn du den Ordner User nicht hast erstell ihn dir selber, hat man den nur mit der Siedler Gold Variante? und schau ob du die Map vlt. übersiehst ? O-) sind ein bissen wenig Infos um dir Tipps zu geben, kannst ja nochmal probiern das Problem genauer zu beschreiben, wenns nicht geholfen hat. LG

You can have this text translated into the following languages:

Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.